15 Mart 2016 Salı

BEN KAFİR DERİM.


46'.- 48' cübbeli; kimseye cehennemlik diyemem isimle
---ben derim cübbeli....
-------ben derim cübbeli
----------ben derim cübbeli
--------------ben derim cübbeli
---------------------ben derim cübbeli
ayeti ortaya koyar,,, senin gibi , mehdi nin başının üstünde bulut olacak, bulutun üstünden melek bu mehdi dir buna uyun diyecek ,diyen kofti alim geçinenlere derim.
sende mah-put a yaslan kurtul cehennemden.
 Ona bir melek indirmeli değil miydi? dediler. Eğer Biz, bir melek indirseydik; elbette iş bitirilmiş olurdu da sonra kendilerine göz bile açtırılmazdı.enam 8 yetmez mi?
 bir de susarsın cevap vermez sin kafirlik ithamına burdan da +++ artı ile sene i devriyye ye ,hristiyan adedine gönderirim.
mehdi hadislerini inkar eden kafir olurken,,,
 çok sordum sana cevap alamadım. gerçek mehdi geldiğinde onu görmemek hadisleri ne yapmak anlamına geliyor?
aynı manaya geldiğinden dolayı kafir olmaktan başşşşkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......
aynel yakın  bir imanı reddetmiş, sırtını dönmüş, görmemezlikten gelmiş(örtme=küfür) kafir olmuş oleyosun la cübbeli....
AYNEL YAKIN BİR DELİL ,İLMEL YAKİN DELİLLER İLE REDDEDİLEMEZ.
ALLAH CC HAMD Ü SENALAR OLSUN  Kİ;;;kanımın her damlası adedince,,, bu izanı,vehimi verdi(vehim i niye kattı diye soran ariflere açıklanır)
ne laf be
ne laf be
ben beni ALLAH CC kul olduğu için seviyorum.
ben beni İLAHİ  yakınlıkta bir kul olduğum için, şükretmek için seviyorum
(velayet erbabı ,bu benlikten geçmeyelim, kemalat ı nübüvvet ile hallenelim)
nafile namazların cemaatle kılınması bid atinin en yüksek derecede sapıklık olduğunu açıklar,
 büyüklüğü hakkında şöyle misal veririm;
bu bid at öyle büyük bir bid attir ki,,,
nafile namazlar dan sonra ihdas edilecek bid at olarak 6. vakit namazın ifa edilmesi görüyorum.
kabul etmeyenler içinse şöyle bir şey öneriyorum.
nafile namazlar ile
..........................................
6. vakit namazı ihdası arasına bir bid at koyun,
nafile namazlardan büyük, 6. vakit namazın ihdasın dan küçük olsun.
vaz geçmediğiniz için küfürle itham ederim.
böylesi kişilikleri barındıran,tazim eden  bir cemaati ALLAH CC doğru yolda sabit kılmaz derim.
önceki ümmetlerde  bozulmanın aynısının ilim ehli, ehli sünnet geçinen bir cemaatte tezahür ettiğini deliller ile öne sürer

 


Adım; ahmet
soy adım; alçay
iddiam; nübüvvet kemalatı nın ilmi deliller ile ispatı
(NESH EDİLEMEDİ ,EDİLEMEZ, EDİLDİĞİ AN KANIM HELAL)
akabinde vucudi deliller ile;;;;;
nübüvvet nuru



77. mektup (mektubat ı rabbani)
Bu ni'mete kavuşmak, tâm Fenâ ile olur. Kalbi ona bağlamak, Onun zâtını sevmekle olur. Bu bağlantı, bu teveccüh de, Vilâyet-i hâssa-i Muhammediyyenin ?alâ sâhibihessalâtü vesselâmü vettehıyye" başlangıcıdır. Bu büyük ni'mete kavuşmak da, Onun dînine tâm uymakla ele geçebilir ?aleyhi minessalevâti etemmühâ ve minettehıyyâti ekmelühâ". Çünki, her Peygambere ?aleyhimüssalevâtü vetteslîmât" Peygamberlik yolundan gönderilmiş olan din, o Peygamberin vilâyetine uygundur. Çünki, vilâyetde sâlikin yüzü, büsbütün Allahü teâlâya karşıdır. Onu Peygamberlik makâmına indirdikleri zemân, o nûr ile birlikde iner. O üstünlük, insanlar arasında bulunduğu zemân da, kendinde bulunur. Peygamberlik makâmının derecelerine kavuşmak da, hep bu nûr ile olur. Bunun içindir ki, (Bir Peygamberin vilâyeti, kendi Peygamberliğinden dahâ üstündür) demişlerdir. Görülüyor ki, her Peygamberin ?salevâtullahi teâlâ aleyhim ecma'în" yolu kendi vilâyetlerine uygundur. Onun yoluna uymak, Onun vilâyetine kavuşmağa sebeb olur.

RESUL ALLAH s.a.v. ; sağ yanağında inciyi andıran yıldız gibi yüzünü aydınlatan bir işaret vardır.

sağ bacağında siyah bir iz 
sağ kaş yarıklığı,
hadislerde bildirildiği üzere NÜBÜVVET MÜHRÜ genel itibarı ile şua şekilde olmakla beraber , her ne hikmetse çeşitli rivayetler ile gelen tarifler üzere olabiliyor.
kalın bir vucud,
geniş karın,
daha bir çok delil ile mehdi (imam) lik iddia ediyorum.(size göre)
bu derece ilmi üstünlük ile diyorum ki; imamet ilan ,izhar ispat gerektiren bir makamdır.

 

Peygamberlik makâmı, Peygamberlerin sonuncusu ile sona ermişdir ?aleyhi ve aleyhimüssalevâtü vetteslîmât". Fekat, bu makâmın derecelerine, ümmetinden Ona çok uyanları kavuşurlar. Bu olgunluklar, yüksek dereceler, Eshâb-ı kirâmda çokdur. Tâbi'în ve Tebe-i tâbi'înden çokaz kimseye de nasîb olmuşdur. Onlardan sonra örtülü kalmışdır. Bunun yerine, zıl ile olan vilâyet dereceleri çok görülmüşdür. Bununla berâber, Resûlullahın ?sallallahü aleyhi ve sellem" vefâtından bin sene geçdikden sonra, nübüvvet makâmının derecelerinin yeniden meydâna çıkması umulur. Asla bağlı makâm ve dereceler, yine yayılır. Zıl ile olanlar gizlenirler. Hazret-i Mehdî ?aleyhirrıdvân", asla bağlı olan bu yüksek yolu, zâhir ve bâtın ile yayar.
Ey oğlum! Resûlullaha ?aleyhi ve alâ âlihissalâtü vesselâm" tâm uyan bir kimse, Ona uymakla, nübüvvet derecelerini bitirince, mansab, makâm ehlinden ise,(İmâmet makâmı) verilir. Vilâyet-i kübrâ derecelerini bitirene, (Hilâfet makâmı)nı verirler. Zıl derecelerinde, İmâmet makâmına uygun olan, (Kutb-i irşâd makâmı)dır. Hilâfet makâmına uygun olan da, (Kutb-i medâr makâmı)dır. Aşağıda bulunan bu iki makâm, sanki, yukarıda olan o iki makâmın zılli gibidirler. Muhyiddîn-i Arabî hazretlerine göre, Gavs, Kutb-i medâr demekdir. Ayrıca bir (Gavslık makâmı) yokdur demişdir. Bu fakîrin inandığına göre (Gavs), Kutb-i medârdan başkadır. Kutb, işlerinin birçoğunda, Gavsdan yardım ister. Ebdâlin makâmlarına getirilmesinde, Gavsin de te'sîri vardır. Bu, Allahü teâlânın öyle bir ihsânıdır ki, dilediğine verir. Allahü teâlânın ihsânları pekçokdur.  260. MEKTUB
MEHDİ İMAMET MAKAMI NIN SAHİBİ OLUNCA, (GÖREV ALINCA) İZHAR VE İSPAT ETMESİ GEREKMEZ Mİ?
MEHDİ BEN MEHDİYİM DEMEZ DİYENLERE İLMİ CEVAPTIR.
evet mehdi ben mehdiyim demekle memur,kemalatını ispat 

etmekte mecbur, ilan etme hususunda rey sahibi değildir.

RESUL ALLAH s.a.v. ilan etmiştir,
RESUL ALLAH s.a.v. ilan etmiştir,
RESUL ALLAH s.a.v. ilan etmiştir.
bu ilan doğrultusunda çalışma yapar.
mehdi ben mehdiyim der ,sizin aradığınız mehdi ben değilim de, der.
ALLAH CC BU ACİZ KULU DOĞRULUK NAMINA 
HAREKET EDİYOR İSE Kİİİ,,,
BİR CEMAATİN BAKIŞLARI ALTINDA BİRİSİ BİR 
KELAM ETSE , BU CEMAAT YALANA MUARIZ (ZIT) BİR
CEMAAT OLSA ,,, MUKABELE ETMESE  KABUL 
ETMİŞ OLUR .
İLMİ DERECEDE KABUL GÖREN BU DENLİ İTİKADA TAALLUK EDEN BİR KONUNUN AŞİKARE KABUL GEREKTİĞİNDEN
(RESUL ALLAH S.A.V.; ONA UYUN)
BU CEMAAT LİDERİ VE TAKİPÇİLERİ ;
HADİSLERİ İNKAR ETMİŞ,
HADİSLERDE GEÇEN MEVZULAR;RESUL ALLAH s.a.v. in mucizesidir.
RESUL ALLAH s.a.v. in gerçekleşen bir mucizesini inkar etmiş.
ZİFİRİ KAFİR OLMUŞLARDIR.
ÖNÜNE  geçilemeyen bendeniz diyor ki; bunlar hiç birisi cereyan etmese sizler cemaat olarak;
Onlar, Allah'tan başka alimlerini, din adamlarını ve Meryemoğlu Mesih'i de rabler olarak kabul ettiler. Oysa tek ilahtan başkasına kulluk etmemekle emrolunmuşlardı. Ondan başka ilah yoktur. Allah koştukları şirkten uzaktır.tevbe31
ayetinin mümessili oluyorsunuz.
ALLAH CC  eski ümmetlerde görülen bozulmaların yaşandığı, fetvaların satıldığı bir dönemde sizleri cahiliyye halinizden kurtarma yolunda önderlik yapacak imam  gönderdi.
sizleri  kafir  lik ile itham eden bendeniz mehdi(ALLAH CC YOL GÖSTERDİĞİ) YİM.
taaccüp dereceniz mümin sıfatında ise 
ya nesh , ya ilzam edecek  ,sonrasında katledecek siniz.(nesh sonrası kanım helal)
ya diyeceksiniz ki;  ya mehdi (ALLAH CC YOL GÖSTERDİĞİ)biz ler RESUL ALLAH s.a.v. i işittik itaat ettik. O s.a.v. emrettiği için sana uyma mecburiyyeti  hissediyoruz.
seni sevmesek,
sevemesek dahi,
ALDIM KABUL ETTİM,beni sevmek imanın şartı değil,
kabul etmek iman dan bir cüz dür.
***************


paylaşan her kim ise karşılığını ahirette talep etsin, velev ki, ebedi cehennemlik  dahi olsa.........
********************
sağlamasını da önünüze sunar ;;;;

 

İyi bil ki, halis din ancak Allah'ındır. O'ndan başka birtakım dostlar tutanlar da şöyle demektedirler: «Biz onlara sadece bizi Allah'a daha çok yaklaştırsınlar diye ibadet ediyoruz.» Şüphe yok ki Allah, onların aralarında ihtilaf edip durdukları şeyde hükmünü verecektir. Herhalde yalancı ve nankör olan kimseyi Allah doğru yola çıkarmaz.zümer 3

(Yahudiler) Allah'ı bırakıp hahamlarını, (Hıristiyanlar ise) rahiplerini ve Meryem oğlu Mesih'i rabler edindiler. Hâlbuki onlara yalnız bir tek ilah (olan Allah')a ibadet etmeleri emredilmiştir. O'ndan başka hiçbir ilah yoktur. O, onların ortak koştukları şeylerden uzaktır/yücedir.tevbe 31

bu gün ikindi vakitleri, zinde yayın evi sahibi veysel beye  edirne kapıda açacağı yeni kitap evi için hayırlı olsun ziyaretinde bulunmak istedim.
tahmin ettiğim gibi orda idi...
3-5 kelam dan sonra  iş benim kitap hakkında dönüşlerin olup olmadığına geldi ve sordu.
bende yazdığım kitap baştan sona aleyhime delil olabilecek hiç bir şeyi barındırmadığı gibi, açıklanan değerlerin üzerinde açıklamaların yapılamayacağını söyledim.
 ismail ağa cemaati hakkında mah put meselesini söyledim. düştükleri durumu aktardım.
üstadım dedim aleyhime kelam edebilecek isen geri durma, söyle yeterki doğru olsun. doğru nerde ise ben ordayım.
ahmet dedi ben sana katılmıyorum.ne var dedi milletin mahmut efendiyi görmesinde?
 ben bunu açıkladım; dedim ki; bir alimin karşısına gider , iman - küfür mesabesinde itikadi bir meselenin hallini edeple ister ,bekler ,alırsın . bu arada durduğun hal 160 senelik ibadete  belki daha fazlası ile ölçülemez. iman olmadıktan sonra bin senelik ibadet olsa ne olur?
böyle bir şey tezahür etmeden muhayyen zamanlarda cemaati  alanda toplayıp ;;;
sağa sola bakmanız ,kıpırdamanız caiz olmaz diyen cemaat önderleri veya  bu cemaati küfürle itham etmeyen insanlar,,, bana şunu diyebiliyorlar mı?
eyy ahmet!!!
 sen bu ayetler ile ismailağa cemaati nin küfrüne hükmediyorsun ama ,,,
şu ayette,,, 
şu hadiste ,,,
şu açıklamada ,,, 
şöyle bir bilgi var.
önceki ümmetlerde görülen bozukluk bu şekilde cereyan etmedi
onlar ALLAH CC 5 vakit ibadet ederken onunla beraber alimlerede 2 rekat ,,, 2 vakit ibadet ediyorlardı...
veyahut buna benzer bir şey olsun. küfür bu kadar aşikar olsa idi onlarda bu duruma düşmek istemezlerdi her halde...
ismailağa cemaati  nin en zayıf noktası onları bu duruma düşürmekte...
 hidayette oldukları zanlarııı
 hidayette oldukları zanlarııı
 hidayette oldukları zanlarııı
mahmut u , mah- put a çevirme sürecinde en ufak küfür tozunu üstlerine kondurmuyorlar ama nübüvvet anlayışı için ne demiştik?
bu yalanlama ,vuku bulan ,üstüne yorum yapılması gereken her meyanda ,hak olan ayrı bir bakış,hak olan ayrı bir görüş ile,hak olan ayrı bir incelik ile olayları islam nazarı ile irdeler ve nübüvvet üzere ispat eder.
  Evet mehdi nübüvvet ağacının islam tarlasına atılmış yeni bir tohumu değil,nübüvvet ağacının islama,islam tarlasına yerleşmiş köklerinden ,uzantısı olan nübüvvet ağacının  hassa larını taşıyan islam tarlasında uç verecek ,verdiği uç ile, vereceği meyveler ile yalanlanamayacak bir reddede,ALEYHİNE DELİL ARAMA yolunda ki gayretleri tarumar edecektir.
 Attığı en ufak görülen bir adımın ne kadar büyük olduğuna dair bilgi ancak ve ancak nübüvvet ehli zatlarda bulunduğu için, gerçek manada idrak edemiyorlar. halbuki bu hassa insanların iç dünyasında bulunduğu halde kalblerinde beliren mana yı ,dinlerinde ki şekilcilik yüzünden hissedemiyor,göremiyorlar.
 islam olanlar için asıl olan,bildirilen zatın ,bildirilen hadis i şerifleri  gereği gibi anlayamama ,gereği gibi tabir edememe durumu ile  olacak mı ,olmayacak mı?,çıkacak mı ? çıkmayacak mı? soruları ile iştigal eden yada yapılacak icraatleri bütün bütün  bildirilen zat a yüklemeleri , ilim ehli olsun,avam olsun bütün bütün iman redde sinde ne kadar geri kaldıklarını  gösterir.bunda ,bu yanlışta en büyük pay ilim ehli nindir.ilim ehli nin dünya yı bütün bütün benimsemesi,hemde bunu hidayette zannı ile görememeleridir.
 evet ilim ehli; hidayet zahir ilim lerin ezberlenip yayılması olsa idi bu zannınız doğru olurdu. evet ilim ehli dediğimiz zatların dinin özünü temsil eden cemaatlerin ve şeyhlerin düştükleri durumu müşahede ettiğimde diyebiliyorum ki; evet ahir zaman gelmiş ve ben bu ahir zamanın en başlangıç noktasıyım.ALLAH CC beni bu zamanın fitnelerinden korusun ki,bu zamanın fitnelerinden en büyüğü islam sancağını taşıyan ,taşıdığını zanneden ilim ehli nin zahir ilimleri ile kendini hidayette görme zanlarıdır.
http://vaadedilenmehdi.blogspot.com/2012/12/nubuvvet-agacnn-islam-tarlasndaki.html

ey ismail ağa cemaati haliniz bu cihetten( nübüvvet) küfür üzere gözüküyor.
itirazlarınızı canı gönülden bekliyorum .
hakkı kabul etmez adiler.
KIZIL KAFİR DERİM ,,, HEMDE  TOPTAN,
PAREKENDE DEĞİL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder