5 Mart 2016 Cumartesi

imam ı raabbani nin kemalatını ,mektuplarında göremeyenin,ilim namına feraseti sıfırdır.


mal oğulları,, malın oğulları.
 imam ı rabbani nin sözlerinden bir söz; bu fakir daha çocukken muhyiddin arabi nin kemalatına sahip ti.
en azından bu delil alınabilir, ilimden çakmayan, hoca gibi görünenler için.
 halbuki mektubatta ortaya konulan nübüvvet kemalatı
nübüvvet kemalatı=PEYGAMBERLİK KEMALATI
nübüvvet kemalatı=PEYGAMBERLİK KEMALATI
nübüvvet kemalatı=PEYGAMBERLİK KEMALATI
Daha önce ki zamanlarda olsa idi,, peygamber olarak gelen şahıs.
bu ümmet de ise  peygamberlerin yerine tayin edilen imam.
lafız imam olarak alma mahluk cübbeli,, mektubattaki nübüvvet kemalatını bi tamam etmiş zatın makamıdır İMAMET.(hani ayetlerde geçen) bi adi aoğlu adi lafzını hak ettin adi oğlu adi.

nübüvvet kemalatı nın husulü beşarete gelince o ancak bir nokta ile ifade edilebilir

cümlesini bayrak babında mektubatına yazan zattır imam ı rabbani. böyle bir kemalatın insanlar tarafından tasdiğe ihtiyacı yoktur.
yani bulunduğu makamın tasdik edilmesi ile yücelmez,,levm edilmesi ile alçalmaz.
bilakis böyle bir zatı tasdik eden felah ,, levm eden azap bulur.
bu ALLAH CC  adedidir.
yukarıda ne dedik? mahluk cübbeli...
dedik ki; imam ı rabbani , 
nübüvvet kemalatının husulü beşarete gelince o ancak bir nokta ile ifade edilebilir.
cümlesini kemalatına bayrak yapmıştır.
cümlede geçen  beşaret açıklanamamıştır.
ilk açıklayan ALLAH CC yol gösterdiği (mehdi)benim.
şimdi görmemezlikten gelsen de ,,, ilk çıktığımız da oramda ışık var, buramda ışık var diyene kanmayın diye beyanat veriyodun yaa adii oğlu adiii....
şimdi mektubatı erbabı gibi okuyorsun amma,, o zaman  enaniyyetten  77 mektubu göremedin değil mi laa?
çünkü RESUL ALLAH s.a.v. in alnındaki gibi alnında nur olması,olacak iş değil,,
ama  mektubata gelince yani imamı rabbani,,,, nübüvvet ehli bir zata gelince iş başkalaşıyor



Onu Peygamberlik makâmına indirdikleri zemân, o nûr ile birlikde iner. O üstünlük, insanlar arasında bulunduğu zemân da, kendinde bulunur. Peygamberlik makâmının derecelerine kavuşmak da, hep bu nûr ile olur.  77. mektup.
anladın mı? medine nin alimi

Hz. Huzeyfe anlatıyor: Resulüllah(a.s.m); 

“Nübüvvet içinizde, Allah’ın dilediği kadar devam eder; sonra dilediği zaman onu ortadan kaldırır. Sonra, nübüvvet sisteminde bir hilafet olacaktır. Bu da Allah’ın dilediği kadar devam eder; ardından Allah onu da –dilediği zaman- ortadan kaldırır. Sonra ısırıcı bir saltanat olur. O da Allah’ın dilediği kadar devam eder, sonra Allah dilediğinde onu ortadan kaldırır. Daha sonra ceberut bir saltanat/bir krallık/zalim yönetimler başa gelir; o da Allah’ın dilediği kadar 

devam eder, ardından Allah dilediği zaman onu ortadan kaldırır. Sonra, nübüvvet sisteminde bir hilafet olur” buyurdu ve sonra sustu. (bk. Ahmed b. Hanbel, 4/273)
dahası ,,, nübüvvet mührü varrr,
sağ bacakta siyah bir iz vaarrr,,
burunda kemer varr,,,
sağ yanağında inciyi andıran yıldız gibi işaret varr,
dilimde bir tutukluk, ağırlık varrr,,,
israili bir vucudum varr,,,
sağ elimi sol bacağıma vurmuşluğum varrr,,
(şimdi özellikle yapmamaya çalışıyorum)
medine de doğmuşluğum varr,,
medine=büyükşehir
siyah beyaz bir atım varr,,
saymamı istediğin başka şeyler var mı?
o elimdeki kaskı taktığım zaman kimse beni görmez ben herkesi görürüm.
bu da ,,
mehdi sizin çarşılarınız da gezer , siz onu göremez, o sizi görür  sırrını ortaya çıkarıyor.

1 yorum:

  1. mahmut efendi nin velayet dediğin makam zıldır adi oğlu adiii

    YanıtlaSil